Wednesday, June 12, 2013

DIY MINI STUDIO PHOTOGRAPHY - CHOCOLATE

DIY MINI STUDIO PHOTOGRAPHY - CHOCOLATE

Projek DMSP diteruskan dengan COKLAT! :)

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

No photograph may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without written permission from Syed Amran. All rights reserved.

10 comments:

  1. cokelat yang bercampur batu kelikir tu, kalau silap mata memandang, mahu tergigit batu tu... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.... makanya harus berhati-hati :)

      Delete
  2. eh... atau batu kelikir tu pun cokelat juga?

    errr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang ader yg nampak macam coklat! :)
      Tak, semua batu kerikil betul.. hehe

      Delete
  3. i loooove Guylian!!
    tang tengah dia tu... ummph! cair dengan sedapnya dalam mulut!!

    you are so creative...!!
    lotsa idea!
    * salute*

    the last one is my favourite!

    makan berapa biji shells lepas photoshoot tu...?
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. me too :)
      Actually I tak pernah dengar pun Guylian coklat tu sebelum ni. I kat supermarket, cari coklat utk buat photography. Then ternampak le coklat2 cengkerang. Cantik. Maka tercetus le idea nak gabungkan dgn batu2 sungai/kerikil plus cengkerang siput etc :)

      Thanks doc! :)

      Hehe... kenot tell lor.. haha...

      Delete
  4. dah main coklat pulak....
    nnti nak tirulah!

    hehe.


    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep :)
      Eh... bagus tu. Nanti share resultnya ok :)

      Delete
  5. nak la seketul dua cekelat tu... huhu...!!!...

    meleleh air loouurrrr...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah habih ler CPL :)
      Nanti I beli sekotak for you lah :)

      Delete